مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-23اجتماعي

بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی 


رییس پلس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی کرونایی در سطح استان خبر داد .

  - ایسنا/مازندران رییس پلس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی کرونایی در سطح استان خبر داد .

  نصرالله بیگلری با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک صرفاً در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد کرونا اجازه بازگشایی و فعالیت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را دارند.

وی تصریح کرد: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان هایی با وضعیت قرمز کرونا تا تبدیل وضعیت آنها به رنگ نارنجی و زرد تعطیل خواهند بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران ، اظهار کرد: وکالت نامه های اشخاص که از تاریخ اول آذر ماه سال جاری تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شود به مدت روزهای تعطیل دارای اعتبار خواهد بود .

بیگلری افزود: نوبت دهی چهار شهر ساری، آمل،بابل و قائم شهر فقط از طریق سامانه نوبت دهی اینترنتی صورت می گیرد .

وی اضافه کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ،آموزشگاه های تعلیم رانندگی در گروه 3 مشاغل قرار دارد شهرهای با وضعیت نارنجی فعالیت کلاس های آموزشی و آزمون آیین نامه که مستلزم تجمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی 

بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی